Политика возврата

Згідно з Ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" та Постанови Кабінета Міністрів Україні від 19.03.1994 р. №172 "Про реалізацю окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів",  товар можна повернути протягом 14 днів з моменту отримання, якщо даний товар не є корсетним виробом.

 

 

Повернення товару належної якості можливий за умови збереження його товарного вигляду (упаковка, пломби, ярлики) і споживчих властивостей (не мати слідів використання і носіння).

  

Повернення товару неналежної якості. Мається на увазі товар з явним фабричним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленню.

  

Всі витрати з пересилання товару належної якості назад покупець повинен взяти на себе. Компанія компенсує вартість доставки тільки в разі доставки товару неналежної якості (товар з явним фабричним дефектом, а також товар, який не відповідає замовленням). Важливо зберегти плаття в тому ж вигляді, в якому воно було отримано Вами: це означає, що плаття не повинно мати ознак носіння, плям, пошкоджень, включаючи також підгонку по фігурі. В іншому випадку, магазин має повне право відмовитися від повернення. Зверніть увагу, що магазин також може відмовитися від повернення, якщо на прохання клієнта в виріб внесені зміни, а також якщо виріб було пошито за індивідуальними мірками.

 

Тому, щоб уникнути конфліктних ситуацій, просимо відповідально поставитися до вибору і правильно вказати свої параметри. Вдалих Вам покупок!

 

Повернення грошових коштів відбувається на протязі 5-и банківських днів, з моменту надходження повернення на склад.